Proactive
Proactive je usluga vanjskog IT tima. Napravljena kao odgovor na informatičke potrebe tvrtki u digitalno doba. Klasična podrška jednostavno više nije dovoljna. Moderna tvrtka treba sustavni odgovor na sve veću kompleksnost IT-ja i cyber opasnosti. Osim toga, moderna tvrtka treba podršku u punom prihvaćanju digitalnih alata koji potiču rast.
Kroz Proactive, imate pristup svim naši stručnjacima i napredne alate za nadzor, zaštitu i održavanje vaše opreme i usluga. Još jedan iznimno bitan dio Proactive-a su temeljito razrađeni procesi brige o vašem IT-ju. To nam omogućuje da budemo pravovremeni i maksimalno efikasni.
Odaberite svoj Proactive.
Core
Sistemska i Odoo podrška na zahtjev. Također, Core podrazumijeva potpuno upravljane Optimar usluge poput Clouda, Backupa, M365 itd. Možete zaboraviti na self service.
Imate zadatke koje treba periodično odraditi? Core uključuje funkcionalnost ponavljajućih zadataka.
System
Na vaša računala, servere i mrežnu opremu postavljamo agente za nadzor. Svaki alert nam podiže ticket. Kada ticket dođe, koristimo napredne alate za management kojima otklanjamo problem- odmah.
Ne vjerujemo u sistemsko održavanje bez antivirusa. Zato je uključujen u cijenu.
Total
Dodatno na System, Total uključuje kompletni SOC (Security Operations Center). Napredan softver za kibernetičku sigurnost i tim security stručnjaka brine za vašu okolinu 24 sata dnevno.
Total podrazumijeva i redovito security izvještavanje i analize kako bismo vas zaštitili u cyber svijetu.
Što uključuju Proactive planovi?
Dedicirani tehnički kontakt.
Uz Proactive, dobivate dediciranog stručnjaka koji će biti vaš jedinstveni tehnički kontakt u Optimaru. On će biti vaš “čovjek za IT“.
Dedicirani kontakt će zaprimati sve vaše tickete i raspoređivati ih u odgovarajući tim te će ostati u tijeku cijelo vrijeme dok se problem ne otkloni. Na ovaj način, ubrzavamo i olakšavamo komunikaciju i gradimo partnerski odnos.
Ponavljajući zadaci.
Proactive ima funkciju ponavljajućih zadataka. Kroz ovu funkcionalnost vodimo brigu i o zadacima koje treba periodično ponoviti. Primjeri su testiranje sigurnosne pohrane, kontinuiteta poslovanja, čišćenje komunikacijskog ormara, update mrežnih uređaja.
Barem jednom godišnje, dedicirani kontakt će s vama održati sastanak o vašem IT-ju. Ovisno o paketu, tema sastanka će biti eventualni IT problemi, pregled dokumentacije, customizacija reporta, pregled sistemskih i security policyja za uređaje te ponavljajućih zadataka.
Imamo supermoć.
Naša supermoć je objedinjeni centar za nadzor i upravljanje vašim IT-jem. On nam omogućuje da vidimo sve komponente vašeg IT sustava i detektiramo problem odmah kada nastane. Također, kroz ovu konzolu, upravljamo vašim IT-jem bez da vas ometamo u radu.
Sve što znamo o vašem sustavu dokumentiramo u ovaj sustav, iz njega generiramo izvještaje, radimo analize i tražimo dijelove IT-ja koje treba poboljšati. Kroz njega radimo update i patch vaših operativnih sutava i third-party aplikacija.
Ukoliko i vi želite nadzirati svoju okolinu kroz ovaj sustav, otvaramo vam pristup.
Bitdefender GravityZone.
Ne vjerujemo u IT podršku bez kibernetičke sigurnosti. Proactive paketi uključuju Bitdefender GravityZone Cloud Security.
GravityZone Cloud Security je višeslojno sigurnosno rješenje koje koristi širok spektar tehnologija za očvršćivanje sustava, prevenciju i detekciju prijetnji, kao i strojno učenje i analizu ponašanja kako bi pružilo naprednu zaštitu od napada.
Ukoliko se odlučite za paket Total, uz napredne alate za zaštitu, o vašoj sigurnosti brine certificirani tim security analitičara, 24 sata dnevno.
Na klik od vas.
U vaš taskbar dolazi "kućica" u kojoj možete podignuti ticket.
To je dobro iz dva razloga: Vi možete prijaviti problem brzo i jednostavno; a mi vidimo s kojeg uređaja je prijava stigla te možemo početi raditi odmah!